Helpdesk IT

Helpdesk IT

Obsługa informatyczna prowadzona przez nas zapewni poprawne i nieprzerwane działanie infrastruktury informatycznej w Twojej firmie.

Nasza współpraca może przyjmować wiele form: outsourcing działu IT (kompleksowa obsługa informatyczna), wsparcie etatowego działu IT, zastępstwo podczas nieobecności informatyka, doraźne wezwania serwisowe, jednorazowa konfiguracja serwera, administracja i rozwój stron WWW.

Przed rozpoczęciem współpracy, wspólnie z Tobą określimy pożądany zakres usług i czas reakcji na zgłoszenia, co pozwoli zapewnić wymagany poziom obsługi informatycznej przy najniższym koszcie.

Wspólnie dobrany pakiet obsługi będzie zawierał tylko te usługi, których potrzebuje Twoja firma. Wraz ze zmianą potrzeb pakiet może być elastycznie modyfikowany optymalizując Twoje wydatki na informatykę.

Gwarantujemy Ci, że koszt prowadzonej przez nas opieki informatycznej będzie od 30% do 60% niższy niż koszt zatrudnienia etatowego informatyka.

Nasi specjaliści będą dostępni dla Ciebie i użytkowników z Twojej firmy i niezwłocznie będą w stanie pomóc Ci w rozwiązaniu problemów lub likwidacji awarii (osobista wizyta u klienta lub wsparcie zdalne przez Internet/telefon). Poprowadzimy ewidencję sprzętu i oprogramowania, pomagając utrzymać porządek w licencjach, gwarancjach i dokumentacji. Zadbamy o to, żeby Twoje komputery działały wydajnie przez dłuższy czas bez potrzeby reinstalacji.

Nasza firma posiada autorski system do zarządzania incydentami on-line, który w znaczący sposób usprawnia współpracę z użytkownikami (którzy uzyskują bardzo wygodne narzędzie do zgłaszania i śledzenia incydentów).